INTERLIFE Skip to navigation

Καριέρα στην INTERLIFE






Καριέρα στην INTERLIFE

Η INTERLIFE Ασφαλιστική είναι μία από τις πιο αξιόπιστες, πρωτοποριακές και δυναμικές εταιρίες στο χώρο των Γενικών Ασφαλειών στην Ελλάδα.

Ως Όμιλος, με σημαντική παρουσία στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά, βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση ικανών και δραστήριων στελεχών για να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει όλες τις προκλήσεις που προέρχονται από τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις του Ομίλου.
Προσφέρουμε ίσως το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, ευκαιρίες για γρήγορη επαγγελματική εξέλιξη στον ασφαλιστικό τομέα, τεχνογνωσία, εκπαίδευση και εξειδίκευση, εμπειρίες και ευκαιρίες.

Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας μας στηρίζεται στους ανθρώπους μας γιατί πιστεύουμε πως το ανθρώπινο δυναμικό είναι η πολυτιμότερη επένδυσή μας. Η φιλοσοφία μας είναι ότι η επιτυχία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιτυχία του ανθρώπινου δυναμικού μας και ως εκ τούτου φροντίζουμε για τη συνεχή εκπαίδευσή του και ανάπτυξη.

  • Εάν κατέχετε τα κατάλληλα εκπαιδευτικά και επαγγελματικά προσόντα σε έναν από τους παρακάτω τομείς:
    • Οικονομικών
    • Επενδύσεων
    • Ανάληψης Κινδύνων (Underwriting)
    • Πωλήσεων και Marketing
    • Μηχανοργάνωσης
    • Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Εάν είστε φιλόδοξοι και είστε διατεθειμένοι να αναλάβετε απαιτητικά καθήκοντα αλλά και να έχετε μία αξιόλογη καριέρα,
  • Εάν ενδιαφέρεστε να εργαστείτε σε έναν συνεχώς αναπτυσσόμενο Όμιλο και να ανήκετε σε μία δυναμική ομάδα,
  • Εάν πραγματικά θέλετε να διευρύνετε τους ορίζοντές σας

Διαθέσιμες Θέσεις Εργασίας


INTERLIFE  Υπάλληλος για το Τμήμα Ανθρωπίνου Δυναμικού - Θεσσαλονίκη INTERLIFE     (Κωδ: JDHR)

Η INTERLIFE Ασφαλιστική επιθυμεί να προσλάβει Υπάλληλο για τα κεντρικά γραφεία της στη Θεσσαλονίκη.

Περιγραφή θέσης

Ο/Η ιδανικός/η υποψήφιος θα συμμετέχει υποστηρικτικά σε όλες τις διαδικασίες του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού της Εταιρίας, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη λειτουργία του τμήματος. Η θέση αναφέρεται στον HR Manager της εταιρίας.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Υποστήριξη των διαδικασιών επιλογής προσωπικού (επιλογή και αξιολόγηση υποψηφίων, πρόσληψη εργαζομένων.
  • Έλεγχος και ενημέρωση ηλεκτρονικού και φυσικού αρχείου (φάκελοι εργαζομένων, βάση βιογραφικών σημειωμάτων, κ.ά.
  • Παρακολούθηση τήρησης ωραρίου και προγραμμάτων εργασίας
  • Παρακολούθηση αδειών και ενημέρωση σχετικού αρχείου, λήψη σχετικών αιτήσεων και δικαιολογητικών, ενημέρωση προσωπικού για το διαθέσιμο υπόλοιπο αδειών
  • Παρακολούθηση της ορθής εφαρμογής των εταιρικών κανονισμών και διαδικασιών
  • Συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης του προσωπικού

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ (Διοίκηση Επιχειρήσεων, Ψυχολογία, Οικονομικά ή συναφές)
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office, Internet)
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Προϋπηρεσία σε οργανωμένο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού

Επιθυμητά προσόντα

  • Γνώση πληροφοριακών συστημάτων HR  

Δεξιότητες και Ικανότητες

  • Οργανωτικές ικανότητες και διοικητικά προσόντα
  • Ικανότητα επικοινωνίας και ευαισθησία σε προσωπικά θέματα
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
  • Ικανότητα διεκπεραίωσης πολλαπλών εργασιών ταυτόχρονα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Άριστες συνθήκες εργασίας & προοπτικές εξέλιξης
  • Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων & Νοσοκομειακής Περίθαλψης

 

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να στείλουν βιογραφικό σημείωμα στο e-mail : hr@interlife.gr. Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

INTERLIFE  Εσωτερικός Ελεγκτής - Θεσσαλονίκη INTERLIFE     (Κωδ: JD01)

Η INTERLIFE Ασφαλιστική επιθυμεί να προσλάβει ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΕΛΕΓΚΤΗ για τα κεντρικά γραφεία της στη Θεσσαλονίκη.

Περιγραφή θέσης

Η θέση αναφέρεται στην επιτροπή ελέγχου της εταιρίας και έχει ως κύριο στόχο τη συμμόρφωση της εταιρίας με την υφιστάμενη νομοθεσία και την υποστήριξη στην επίτευξη των στόχων μέσω μιας συστηματικής και επιστημονικής προσέγγισης σχετικά με τη διαχείριση των κινδύνων, των συστημάτων εσωτερικού ελέγχου και των διαδικασιών της εταιρικής διακυβέρνησης.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Σχεδιάζει και διασφαλίζει την έγκαιρη υλοποίηση του ετήσιου πλάνου ελέγχου και παρέχει τις σχετικές αναφορές
  • Ελέγχει την τήρηση των εταιρικών διαδικασιών και εισηγείται αλλαγές σε συνεργασία με τους επικεφαλής των τμημάτων
  • Αξιολογεί τα υπάρχοντα συστήματα ελέγχου, διαχείρισης κινδύνου και κανονιστικής συμμόρφωσης και προτείνει βελτιώσεις
  • Εξετάζει τις επιμέρους λειτουργίες της εταιρίας ως προς την αποτελεσματικότητά τους
  • Συνεργάζεται με εξωτερικούς συμβούλους σε θέματα ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων
  • Συμμετέχει σε ομάδες έργου με αντικείμενο σχετικό με τα καθήκοντά του

Απαραίτητα προσόντα

  • Πτυχίο πανεπιστημίου με κατεύθυνση Οικονομικά/Λογιστική/Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε θέση εσωτερικού ελέγχου ιδανικά στο χώρο των Ασφαλιστικών ή εταιρειών ευρύτερου χρηματοοικονομικού τομέα
  • Άριστες οργανωτικές ικανότητες, αναλυτική σκέψη, επικοινωνία, πρωτοβουλία
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση MS Office

Επιθυμητά προσόντα

  • Μεταπτυχιακές σπουδές σχετικές με το αντικείμενο της θέσης
  • Επαγγελματικές πιστοποιήσεις σχετικές με το αντικείμενο της θέσης

Δεξιότητες και Ικανότητες

  • Ακεραιότητα, αντικειμενικότητα, υπευθυνότητα και εμπιστευτικότητα
  • Ορθή και ανεξάρτητη κρίση
  • Μεθοδικότητα, αναλυτικότητα, οργανωτικότητα, και εστίαση στο αποτέλεσμα
  • Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων και αποτελεσματική διαχείριση υπό συνθήκες πίεσης

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Άριστες συνθήκες εργασίας και προοπτικές εξέλιξης
  • Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων και Νοσοκομειακής Περίθαλψης

Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να στείλουν βιογραφικό σημείωμα στο e-mail : hr@interlife.gr. Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

INTERLIFE  Δικηγόρος/Νομικός - Θεσσαλονίκη INTERLIFE     (Κωδ: LW01)

Η INTERLIFE Ασφαλιστική αναζητά  Δικηγόρο ή Νομικό που θα εργασθεί στην έδρα της στη Θερμή Θεσσαλονίκης, (14ο χλμ Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου) για τη στελέχωση θέσης που αφορά τις Υποχρεώσεις Εισηγμένων Εταιριών στο Χ.Α.Α. - Εταιρικών Ανακοινώσεων και Εξυπηρέτησης Μετόχων.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία  τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη  θέση σε εισηγμένη εταιρεία ή προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε χρηματιστηριακή εταιρεία.
  • Άριστη γνώση/ χρήση της αγγλικής γλώσσας
  • Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ

Επιθυμητά προσόντα:

  • Μεταπτυχιακός τίτλος συναφής με το αντικείμενο της θέσης εργασίας θα συνεκτιμηθεί.

Δεξιότητες & Ικανότητες:

  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες
  • Ευχέρεια στη γραπτή και προφορική επικοινωνία
  • Εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα
  • Ικανότητα δημιουργίας και διατήρησης σχέσεων εμπιστοσύνης

Προσφέρονται:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων και Νοσοκομειακής Περίθαλψης μετά τον πρώτο χρόνο συνεργασίας
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση: hr@interlife.gr.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

INTERLIFE  .Net Developer - Θεσσαλονίκη INTERLIFE     (Κωδ: DEV01)

Η INTERLIFE Ασφαλιστική αναζητά .Net Developer για την έδρα της στην Θεσσαλονίκη

Απαραίτητα προσόντα:

Προϋπηρεσία 2 ετών τουλάχιστον σε αντίστοιχη θέση

Πολύ καλή γνώση σε:

  • .NET Framework (C#, VB.Net)
  • Windows Forms, ASP.Net, SOAP & REST API (Web API)
  • MS SQL Server (DML / DDL queries)

Θα εκτιμηθεί η γνώση σε:

  • Unit testing frameworks (NUnit, xUnit, MSTest)
  • CI/CD (Azure DevOps, TFS)

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:

  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Ικανότητα επικοινωνίας και δημιουργικότητας, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και απόδοσης υψηλής ποιότητας υπηρεσιών
  • Πελατοκεντρική αντίληψη

Παροχές:

Μισθός αναλόγως προσόντων

    • Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων και Νοσοκομειακής Περίθαλψης μετά τον πρώτο χρόνο συνεργασίας
    • Άριστο περιβάλλον εργασίας
    • Προοπτικές εξέλιξης

    Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση : hr@interlife.gr.

INTERLIFE  IT Manager - Θεσσαλονίκη     (Κωδ: ITM01)

Η INTERLIFE Ασφαλιστική επιθυμεί να προσλάβει IT MANAGER για τα κεντρικά γραφεία στη Θεσσαλονίκη.

Περιγραφή θέσης

Η INTERLIFE Ασφαλιστική αναζητά IT Manager για να οργανώσει, βελτιώσει και διευθύνει τις διαδικασίες που σχεδιάζονται και πραγματοποιούνται από τη Διεύθυνση Πληροφορικής. Ο ιδανικός υποψήφιος πρέπει να διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος, ώστε να διασφαλίζει υψηλό επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών και τη σωστή οργάνωση και λειτουργία του τμήματος.

Κύριες Αρμοδιότητες

  • Συντονίζει και εποπτεύει το προσωπικό της Διεύθυνσης Πληροφορικής, με σκοπό τη μέγιστη απόδοση, την συνεχή βελτίωση και εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.
  • Διασφαλίζει ότι τα υπάρχον συστήματα εξυπηρετούν άριστα τις ανάγκες και τους σκοπούς της επιχείρησης, αξιοποιώντας στο έπακρο τις δυνατότητες τους και προτείνει την απόκτηση λογισμικού και υλικού, όπου κρίνει απαραίτητο.
  • Διερευνά και αναλύει επιχειρησιακές ανάγκες της Διεύθυνσης Πληροφορικής και σχεδιάζει νέες στρατηγικές και διαδικασίες όπου κρίνει αναγκαίο.

Απαραίτητα προσόντα

  • 10+ χρόνια προϋπηρεσία, κατά προτίμηση στον ασφαλιστικό ή τραπεζικό κλάδο.
  • Πτυχίο: ΑΕΙ Πληροφορικής
  • Άριστες γνώσεις: Microsoft .NET, Microsoft SQL Server
  • Άριστες γνώσεις: Windows Server, Active directory, Exchange Server, IIS, Δικτύων
  • Καλές γνώσεις hardware και backup solutions.

Δεξιότητες και Ικανότητες

  • Ηγετικές ικανότητες
  • Ικανότητα να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά σε καταστάσεις υπό πίεση.
  • Δεξιότητες ιεράρχησης προτεραιοτήτων και ευελιξία στο σχεδιασμό πλάνων.
  • Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας - γραπτή και προφορική.
  • Δημιουργική και αναλυτική σκέψη.

Παροχές

  • Παρέχεται ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Άριστες προοπτικές εξέλιξης
  • Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων & Νοσοκομειακής Περίθαλψης

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν βιογραφικό σημείωμα στο e-mail : hr@interlife.gr. Θα τηρηθεί απόλυτη εχε μύθεια.

INTERLIFE  Διαχειριστής Βάσεων Δεδομένων / Database Administrator - Θεσσαλονίκη     (Κωδ: DB01)

Η INTERLIFE Ασφαλιστική επιθυμεί να προσλάβει Διαχειριστή Βάσεων Δεδομένων/Database Administrator (DBA) για τα κεντρικά γραφεία της στη Θεσσαλονίκη.

Περιγραφή θέσης

Ο ιδανικός υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό, τη διαχείριση και τη συντήρηση των βάσεων δεδομένων της Εταιρίας. Διασφαλίζει την σταθερότητα του λογισμικού βάσεων δεδομένων και την ασφαλή αποθήκευση εταιρικών δεδομένων με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Αρμοδιότητες

  • Σχεδιασμός, υλοποίηση και συντήρηση βάσεων δεδομένων
  • Βελτιστοποίηση και τροποποίηση υπάρχοντος λογισμικού βάσεων δεδομένων
  • Παρακολούθηση της απόδοσης και κατάστασης των βάσεων δεδομένων, ανάλυση σφαλμάτων και εφαρμογή διορθωτικών ενεργειών

  Απαραίτητα προσόντα

  • Ελάχιστη προϋπηρεσία τριών (3) ετών σε αντίστοιχη θέση σε οργανωμένο περιβάλλον
  • Απόφοιτος ΑΕΙ/ ΤΕΙ Πληροφορικής  
  • Γνώσεις προγραμματισμού: MS SQL server, .NET framework, PowerShell
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Δεξιότητες και Ικανότητες

  • Ικανότητα αναλυτικής και δημιουργικής σκέψης
  • Ικανότητα αποτελεσματικής οργάνωσης εργασιών
  • Εστίαση στη λεπτομέρεια
  • Εξαιρετική χρήση γραπτού και προφορικού λόγου

Παροχές

  • Παρέχεται ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Άριστες προοπτικές εξέλιξης
  • Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας (μετά τον πρώτο χρόνο)

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν βιογραφικό σημείωμα στο e-mail : hr@interlife.gr. Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Φόρμα Βιογραφικού Σημειώματος



Skip Navigation Links.

   Προσωπικές Πληροφορίες

   Στόχος Σταδιοδρομίας

   Επαγγελματική Εμπειρία

   Εκπαίδευση και Kατάρτιση

   Ξένες Γλώσσες

   Διακρίσεις

   Συστάσεις

   Προσωπικά Ενδιαφέροντα

   Αποστολή Βιογραφικού
 
Προσωπικές Πληροφορίες
Επώνυμο
Όνομα
Ηλικία
Οικογενειακή Κατάσταση
Διεύθυνση
Τηλέφωνο Επικοινωνίας
Email
Κωδικός Θέσης
Φωτογραφία
Διαστάσεις: 100x100 pixels
Αρχείο: .jpg
  • Καριέρα στην INTERLIFE
  • Διαθέσιμες Θέσεις Εργασίας
  • Φόρμα Βιογραφικού Σημειώματος

INTERLIFE





Skip Navigation LinksINTERLIFE Ασφαλιστική » Καριέρα στην INTERLIFE

Navigation Options




    Αρχική     Ενημέρωση Επενδυτών     Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη     Συνεργάτες     Καριέρα     Επικοινωνία          

    • Η Εταιρία

    • Προϊόντα και Υπηρεσίες

    • Εξυπηρέτηση Πελατών

    • Νέα και Ενημέρωση

    • Δίκτυο INTERLIFE


  • Θεσσαλονίκη  2310499000  2310499099
    Αθήνα   2109334994  2109334773
    info@interlife.gr
    • INTERLIFE
    • Είσοδος

      Τομέας Συνεργατών

      Είσοδος

      Οι Online Υπηρεσίες μας απαιτούν Username / Password.

  • size adjustment options:

Ασφάλιση:    Αυτοκινήτου    Περιουσίας    Σκάφους    Προσώπων    Μεταφορών    Φωτοβολταϊκών   
  •  

2021 © INTERLIFE A.Α.Ε.Γ.Α. | Γ.Ε.ΜΗ: 057606004000 Αρχική  / Πολιτική cookies  / Όροι Χρήσης  / Πολιτική Απορρήτου  / Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη