Η Δρ. Ροδούλα έλαβε το διδακτορικό της από το Florida State University των Η.Π.Α. και σήμερα είναι Καθηγήτρια στο αντικείμενο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Το 2015 ίδρυσε στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας το Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB στο οποίο και διατελεί Διευθύντρια. Συνεργάζεται ως μέλος του Συνεργαζόμενου Επιστημονικού Προσωπικού (ΣΕΠ) με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο από τα 2006 ενώ έχει συνεργαστεί και έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, στο ΑΤΕΙ Λάρισας και στο ΑΤΕΙ Κρήτης. Επίσης, έχει διατελέσει Διευθύντρια Μάρκετινγκ στον ιδιωτικό τομέα για 10 και πλέον χρόνια.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στο μάρκετινγκ υπηρεσιών με εξειδίκευση στη διαχείριση της επωνυμίας στις υπηρεσίες, στη διοίκηση σχέσεων με τους πελάτες, στη συμπεριφορά των πελατών, στο μίγμα επικοινωνίας και στο ηλεκτρονικό/ψηφιακό μάρκετινγκ. Διαθέτει περισσότερες από 80 δημοσιεύσεις σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Ενδεικτικά έχει δημοσιεύσει επιστημονικές εργασίες στα επιστημονικά περιοδικά: Journal of Service Management, International Journal of Advertising, Computers in Human Behavior, The Service Industries Journal, Journal of Business & Industrial Marketing, Journal of Marketing Management, Journal of Services Marketing, Journal of Marketing Communications, International Journal of Retail and Distribution Management, και Applied Financial Economics Letters.
Το 2016 εξέδωσε το βιβλίο με τίτλο «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών: Μάνατζμεντ, Στρατηγικές και Νέες Τεχνολογίες» (2016) μαζί με τους Δρ. Γεώργιο Αυλωνίτη και τον Δρ. Σπύρο Γούναρη (εκδόσεις“Broken Hill Publishers Ltd"). Το 2012 εξέδωσε το βιβλίο το οποίο επιμελήθηκε σε συνεργασία με τον καθηγητή του Florida State University, Ronald Ε. Goldsmith και έχει τίτλο «StrategicMarketinginTourismServices» (εκδόσεις Emerald), ενώ έχει γράψει περισσότερα από 15 κεφάλαια σε διεθνείς συλλογικούς τόμους κατόπιν πρόσκλησης. Επίσης, διοργάνωσε και επιμελήθηκε μέχρι σήμερα πέντε ειδικές εκδόσεις στα έγκριτα επιστημονικά περιοδικά Journal of Service Management, the Service Industries Journal, Journal of Service Theory and Practice, Marketing Intelligence & Planning καιAsia Pacific Journal of Marketing & Logistics.
Είναι μέλος των συντακτικών επιτροπών των διεθνών επιστημονικών περιοδικών Τhe Service Industries Journal, Tourismos, International Review on Public and Nonprofit Marketing και Central European Business Review.